If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Няма такова нещо - "тая година са 175 коня". Има 2.4 JTD 150 коня, на която 6-та скорост е надясно и назад, има 2.4 JTDm 175hp, на която 6-та скорост е наляво и напред, и мисля че кутията е опелска, поне така са ми казвали. И в повечето случай JTD са опоскани. Кво като няма кожа и мобифон.
И не всички фейсове са Distinctive.
ЕДИТ- видях го. Много ценна информация. Особено това със скоростите е тотално ново за мен. Наляво и напред, не го знаех
Подкарай базов свин спарк 99-то лето, после скочи на някой фейс дистинктив и ще установш, че разликата е като от Фиат до Мазерати. Москвич Алеко обаче наистина е пресилено, това се отнася за Ваг групата с техните ръчни стъкла, централно заключване само ако си платиш 500 евро като си поръчваш кошницата нова и т.н. За 5 инчов цветен дисплей СЕРИЙНО въобще дума да не става. Сигурно 10 години по-късно, че и повече го въвеждат.
От екстрите ползвам единствено ел огледалата, ел прозорците, ел седалките и до там... Навигация в бг няма, телефон си имам и не ми трябва такъв в колата, чистачките си ги пускам сам при дъжд, подгрева не го ползвам, CD-та никой не слуша вече, респективно и копчетата на волана не ми вършат особена работа, кожата не ми харесва (с тази форма на седалките ми се хлъзга задника в завой). Единствено темпомат нямам, а го намирам за полезен, до някъде. Свинспарка е чудесен мотор, стига да е пазен и експлоатиран правилно.
Ваг групата са ми ясни, не смятам в близко бъдеще да им ставам клиент .
Е, аз не целя да обидя или да раздавам квалификации, да ме прощава ако продавачът е колега но ето какво е видно от снимките
1. Няма кожа, вероятно няма и ел.седалки, памет и подгрев
2. Няма телефон, навигация, почти сигурно суб-баси под кората
3. Няма мулти-волан и тн
За част от нещата гадая, щото снимките са такива, но почти винаги такива неща вървят комплект, и когато са налични и когато липсват.
Пак подчертавам- не казвам че е лоша колата, просто няма екстри
П.С
Ако може някой да обясни как през една и съща година и месец са влагани различни версии на един двигател...
Това със седалките е скапано, но като ги нагласиш веднъж се предполага, че не е голяма загуба.
Телефона и другите простотии ако са ти важни, ок.
Мулти волана е наистина полезна екстра, стига да ползваш вградения cd плеър. Врътката за увеличаване си е на достатъчно удобно място.
Ако става въпрос за екстри, на тази кола ужасно и липсва парктроник, а до колкото знам, такъв не е наличен, даже и при най-скъпите модели. Камера за задно също би свършила работа. Една поставка за чаши също би ми била по-полезна, от колкото телефона или автоматичните чистачки.
Имах предвид задна, но емоциите днес ми дойдоха в повече. Извинявам се.
---------- Post added at 22:53 ---------- Previous post was at 22:48 ----------
Парктроник съм чувал че има, но никога не съм виждал. На тази която аз карах имаше монтиран китайски, но среден клас на който лично бях боядисвал датчиците. Беше се получило доста добре, датчиците паснаха добре без луфтове и други такива, цвета нямаше разлика, а дисплея приемаше през WiFi сигнала от датчиците и нямаше кабели из цялата кола. Беше монтиран над огледалото за задно виждане и като цяло изглеждаше почти фабрично всичко. 50-тина лева на промоция беше, а е много полезен особено когато имаш гараж пред който няма много място и колата се вкарва с 3-4 маневри.
Карал съм мултиджет - еми не че старото ЖТД не върви даже и сток, ама мултиджетът си дърпа значително по-добре, особено при по-високи скорости.
А кола висок клас без екстри ... някакси не го разбирам.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
И хиляда мапа да му направите няма да стане мултиджет, така че си остава минус - лично мнение.
Да няма спор че 20 клапановия е по модерния от двата мотора,но някакси много лесно подценяваш мапнато JTD и то качествено ,убеден съм че доста JTDm-нямат тоза тяга.
Ставаше въпрос за това, че като си намерил фейс на сметка, да го ритнеш само заради това, че е 150 коня е тъпо, а не, че старият мотор е по-мотор от новия .. То, ако беше така щях да си взема 159 8 клапана.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Ставаше въпрос за това, че като си намерил фейс на сметка, да го ритнеш само заради това, че е 150 коня е тъпо, а не, че старият мотор е по-мотор от новия .. То, ако беше така щях да си взема 159 8 клапана.
Тука ме обърка, 159 8v или 16v, не е ли се MJet
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Че 8в какво го спасява, че е м освен, че е малко по-безшумен от стария? Все си е слаб за 9-ка. Броят клапани ми беше мисълта .. 10v 150коня си е един добър мотор, да се говори за него като за някакъв остарял боклук е малко рано.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Че 8в какво го спасява, че е м освен, че е малко по-безшумен от стария? Все си е слаб за 9-ка. Броят клапани ми беше мисълта .. 10v 150коня си е един добър мотор, да се говори за него като за някакъв остарял боклук е малко рано.
За мен най-хубавото JTD направено от жабарите е 2,4 10v. 150 коня, много приятен за каране в стоков вариант, с един чип става силничък, а с подходящия хардуер около него става лудница. 20v., е доста скъп за поддръжка и може би не толкова надежден.
На колегата 1912 колата не е от най-слабите нищо че е 8v.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
За мен най-хубавото JTD направено от жабарите е 2,4 10v. 150 коня, много приятен за каране в стоков вариант, с един чип става силничък, а с подходящия хардуер около него става лудница. 20v., е доста скъп за поддръжка и може би не толкова надежден.
На колегата 1912 колата не е от най-слабите нищо че е 8v.
Абсолютно съм съгласен, а колко върви колата на колегата - зависи колко се е заиграл .. За мен по-смисленият въпрос е колко повече щеше да върви ако беше се заиграл със 16V?
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Колеги, днес си взех преден шенкел/десен/с главината.Понеже е от дизел, а моята е бензин, предполагам, че шлиците на лагера ще паснат на тези с моята полуоска.Сверих номерата на главината на дизел и бензин и излизат уж едни и същи......
Comment